Home » » "MEMLEKETİM" YETİM KALDI!

"MEMLEKETİM" YETİM KALDI!

AYTEN ALPMAN’ ı kaybettik!


20 Nisan 2012 Cuma

‘Bir Başkadır Benim Memleketim’ şarkısıyla tanıdığımız Ayten Alpman'ı kaybettik.


‘Bir Başkadır Benim Memleketim’ şarkısıyla hafızalara kazınan Ayten Alpman 83 yaşında hayatını kaybetti.

Sanatçı Ayten Alpman İstanbul'da rahatsızlanarak kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.


83 yaşındaki Alpman bir süre önce zatürre teşhisiyle hastaneye kaldırılmıştı.

Akşam saatlerinde durumu ağırlaşan Alpman tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 
Copyright © 2011. ATLAS . All Rights Reserved
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Template Modify by Creating Website. Inpire by Darkmatter Rockettheme Proudly powered by Blogger